Kurs

09.09.2020 - 10.09.2020

kl. 11.00 - 15.00

Legg til i kalender

Målgruppe: Tillitsvalgte og medlemmer i Møre og Romsdal. Kurset har 50 plasser Innhold: Kort om Fellesforbundet, overenskomst, tillitsvalgtes rolle og hvordan løse rollen og arbeidsoppgavene best mulig, innleie, LO favør. Kurset vil være bransjevis på overenskomst og delvis felles på andre temaer. Trenger ingen forhåndskunnskaper for å delta Kostnader: Kurset er gratis for medlemmene Tapt arbeidsfortjeneste: Alle søkere må be om tapt arbeidsfortjeneste hos sin arbeidsgiver. For de som ikke får dette dekket av arbeidsgiver gis det stipend etter AOF sine satser, for tiden kr 152/time skattefritt, når tapt arbeidsfortjeneste dokumenteres fra arbeidsgiver Reisekostnader: Dekkes etter AOF sine satser, for tiden kr 3/Km, eller etter offentlig kommunikasjon Passasjertillegg er for tiden kr 0,50/Km Spørsmål om kurset: Cecilie Søllesvik, Fellesforbundet avd 65, cecilie.sollesvik@fellesforbundet.org mobil 48033155 HER MÅ DET SPESIFISERES HVILKEN OVERENSKOMST MAN GÅR PÅ! Påmeldingsfrist 14. august

HER MÅ DET SPESIFISERES HVILKEN OVERENSKOMST MAN GÅR PÅ!

Meld deg på allerede i dag!

Påmeldingsfrist 14. august 2020

Klikk her for påmelding!