Kurs

30.10.2020 - 01.11.2020

kl. 16.00 - 14.00

Legg til i kalender

Målgruppe: Medlemmer under til 30 år, gjerne nye medlemmer Innhold: Er du under 30 år og medlem av Fellesforbundet? Ønsker du å vite mer om hva Fellesforbundet jobber med for deg som medlem? Har du lyst til å vite mer om hvordan du som medlem kan påvirke forbundet? Da er dette kurset for deg! Kurset er for alle unge i LO sine forbund. Det vil bli en lærerik og hyggelig helg med mye sosial aktivitet. Kurset vil gi deg en grunnleggende innsikt i hvordan forbundet er bygd opp og hvordan forbundets forskjellige deler arbeider. I tillegg får du informasjon om LO Favør Kostnader: Kurset er gratis for medlemmene Tapt arbeidsfortjeneste: Alle søkere må be om tapt arbeidsfortjeneste hos sin arbeidsgiver. For de som ikke får dette dekket av arbeidsgiver gis det stipend etter AOF sine satser, for tiden kr 152/time skattefritt, når tapt arbeidsfortjeneste dokumenteres fra arbeidsgiver Reisekostnader: Dekkes etter AOF sine satser, for tiden kr 3/Km, eller etter offentlig kommunikasjon Passasjertillegg er for tiden kr 0,50/Km Påmeldingsfrist: 28. september 2020

Meld deg på allerede i dag!

Påmeldingsfrist 28. september 2020

Klikk her for påmelding!