Kurs

Organisasjonskunnskap - Fellesforbundet avd. 16 og 20. Midtnorsk og Møre & Romsdal Transportarbeiderforening

Quality Airport Hotel, Stjørdal Se i kart

25.09.2020 - 27.09.2020

kl. 18.00 - 13.00

Legg til i kalender

Målgruppe: Tillitsvalgte og medlemmer innenfor organisasjonsområde til transport Innhold: Deltakerne får innføring i oppbyggingen av Fellesforbundets struktur Deltakerne vil få innsikt i Fellesforbundets holdninger, verdier, meninger og mål Videre vil også deltakerne bli gjort kjent med tariffavtalenes innhold særlig knyttet til det foregående tariffoppgjør Kostnader: Kurset er gratis for medlemmene Tapt arbeidsfortjeneste: Alle søkere må be om tapt arbeidsfortjeneste hos sin arbeidsgiver. For de som ikke får dette dekket av arbeidsgiver gis det stipend etter AOF sine satser, for tiden kr 152/time skattefritt, når tapt arbeidsfortjeneste dokumenteres fra arbeidsgiver Reisekostnader: Dekkes etter AOF sine satser, for tiden kr 3/Km, eller etter offentlig kommunikasjon Passasjertillegg er for tiden kr 0,50/Km Påmeldingsfrist: 28. august 2020

Meld deg på allerede i dag!

Påmeldingsfrist 28. august 2020

Klikk her for påmelding!