Kurs

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Organisering for avdelingsledere arrangeres i Oslo 14.-15. oktober 2020

Bli leder for en organiserende fagforening!

Fellesforbundet har arrangert kurs om organisering to år på rad. Dette kurset har hatt god deltakelse og har fått gode tilbakemeldinger. Vi har på samme tid fått mange henvendelser om at det er behov for et kurs/samling hvor avdelingsledere kan få en innføring i metodikken og tankesettet man bruker på det "ordinære" organiseringskurset, og diskutere hva og hvordan man leder en organiserende fagforening. Vi har invitert Peter Jacques Jensen fra danske HK imi Hovedstaden til å fortelle om hvilke erfaringer de har gjort der, og hvilke grep de har tatt.

Vi får håpe at koronaepidemien har lagt seg såpass i oktober at det er mulig å reise mellom de nordiske landene. Det vil også bli satt av tid til erfaringsutveksling og diskusjon. Det vil bli sendt ut noe materiell det forventes at man setter seg inn i forkant av kurset.

Det er kun plass til 20 personer på kurset. Det forutsettes at avdelingen oppebærer lønn for de av deltagerne som er lønnet av avdelingen.

Kursledere er Emma Watne og Kjetil Larsen.

Spørsmål:

Har du spørsmål om konferansen, ta kontakt med Kjetil Larsen, kjetil.larsen@fellesforbundet.no eller mob. 951 21 541

For spørsmål om påmelding, ta kontakt kurs@fellesforbundet.no

Fyll ut skjema!

Meld deg på her