Konferanse

08.11.2021 - 09.11.2021

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Invitasjon til Fellesforbundets bransjekonferanse for byggeindustrien og glassoverenskomsten 8.-9. november 2021 – Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen.

Vi inviterer medlemmer og tillitsvalgte innenfor Overenskomsten for byggeindustrien og Glassoverenskomsten til bransjekonferanse mandag 8. og tirsdag 9. november 2021. Konferansen gjennomføres på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen. Oppstart vil være kl. 11:00 den 8. november, og avslutning ca. kl. 14:00 den 9. november. Det dekkes overnatting fra 8. til 9. november for alle deltagere. Hotellet nås enkelt fra flyplassen med shuttlebuss.

Fellesforbundet dekker reiseutgifter og eventuell tapt arbeidsfortjeneste. I forbindelse med konferansen skal det benyttes elektronisk reiseregning som fylles ut i etterkant. Informasjon vil bli gitt på konferansen.

Målgruppe:

Målgruppen for konferansen er tillitsvalgte i klubbene innenfor byggeindustrien og glass.

Temaer:

På konferansen vil vi legge opp til innledninger og debatt på aktuelle temaer for tillitsvalgte i bransjen. Tariffoppgjøret 2022, med gjennomgang og prioritering av forlag til krav til forhandlingene på våre to overenskomster, vil være et sentralt tema på konferansen. Det vil i tillegg bli tatt opp temaer som økonomi i tariffoppgjør, oppfølging av de resultater vi oppnådde i tariffoppgjøret 2020 og øvrige aktuelle temaer knyttet til overenskomstene.

Program:

Program for konferansen vil bli sendt ut til påmeldte deltagere.

Påmelding:

Påmeldingsfristen er 27. september 2021

Spørsmål:

Har du spørsmål om konferansen, ta kontakt med Terje Johansen, mob. 971 45 926 eller e-post

Eventuelle spørsmål vedrørende påmelding eller reise bes rettet på e-post