Kurs

Faglig påfyll for ansatte i avdeling

Tromsø

08.06.2021 - 11.06.2021

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til faglig påfyll for deg som driver med praktisk organisering og rekruttering i Fellesforbundets avdelinger.

Målgruppe:

Ansatte eller frikjøpte i Fellesforbundets avdelinger som har organisering og rekruttering som en av sine hovedoppgaver
NB! Dette er det samme faglige påfyllet som er arrangert tidligere i Bergen og Trondheim, så de som deltok der vil ikke få noe nytt på denne samlingen!

Dette er ikke et kurs hvor man skal sitte stille å motta informasjon, men en samling for de som er ansatt eller frikjøpt/valgt i Fellesforbundets avdelinger for å drive med praktisk rekruttering og bygging av klubber ute på arbeidsplassene. Vi skal diskutere metoder og utveksle erfaringer.

Tema:

Vi skal se på og jobbe med forskjellige sider av det som ofte omtales som organiserings-tankegangen (eller «organising» på engelsk). Det er lagt opp til bruk av øvelser og jobbing i små grupper, så her må man være innstilt på å delta aktivt og ikke være redd for å gå utenfor sin vanlige komfortsone. Vi vil også benytte anledningen til å gjeninnføre tradisjonen med sang på fellesforbundets samlinger.

Alle deltakere må ta med seg handlingsplanen for sin avdeling.
Velkommen til en liten uke i Tromsø hvor målet med det vi gjør er å bli bedre til å få flere aktive klubber og tillitsvalgte i Fellesforbundet!

Velkommen!

Spørsmål:

Har du spørsmål om konferansen, ta kontakt med Kjetil Larsen, tlf: 951 21 541 eller e-post

For spørsmål om påmelding, ta kontakt pr. e-post

Påmeldingsfrist er 8. mai

Fyll ut skjema!