Kurs

01.02.2021 - 04.02.2021

kl. 09.00 - 15.00

Legg til i kalender

Målgruppe: Tillitsvalgte. Medlemmer kan også søke. Bør ha gjennomført FTV1 og FTV2, eller tilsvarende. Ta kontakt med din avdeling hvis spørsmål angående dette. Innhold: Deltakerne skal vite fagbevegelsens grunnleggende historie og ideologi. Deltakerne skal kunne skrive et innlegg/appell de skal kunne ta ordet i en forsamling, de skal lære å disponere tildelt tid på talerstol. Deltakerne skal vite hvordan man når ut til media og hvordan de skal reagere når media vil ha tak i dem. Deltakerne skal kunne redegjøre for forbundets fagligpolitiske standpunkt. Deltakerne skal gjøres kjent med begrepet «hersketeknikker» og skal få tips til hvordan de skal motvirke disse.

Kurspris - Gratis

Tapt arbeidsfortjeneste:

For de som ikke får dette dekket av egen arbeidsgiver gis det stipend etter AOF sine satser, for tiden kr 152/time skattefritt, når tapt arbeidsfortjeneste dokumenteres fra arbeidsgiver.

Reisekostnader:

dekkes etter AOF sine satser, for tiden kr 3,00/Km, eller etter offentlig kommunikasjon

Passasjertillegg er for tiden kr 0,50/Km

Link for påmelding:

Meld deg på allerede i dag!

Påmeldingsfrist 10. januar 2021

Påmelding her!