Kurs

15.09.2021 - 16.09.2021

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Fellesforbundets organisasjonskonferanse er et tilbud til ansatte og leder/nestleder i forbundets avdelinger. Temaene for konferansen blir valgt ut for å gi inspirasjon og kunnskap som gjør det lettere å gjøre en god jobb for medlemmene i forbundet. Et annet formål med konferansen er å få gitt viktig informasjon om hva forbundet driver med sentralt, og få innspill fra dere som jobber ute i avdelingene.

Det ble ingen konferanse i 2020, men vi håper alt er så normalt at det lar seg gjennomføre på oppsatt dato i år 15. – 16. september 2021. Konferansen vil bli arrangert på Gardermoen, navn på hotell kommer etter hvert.

Det er mye som skal tas igjen når samfunnet åpner, så meld deg gjerne på med en gang, og sett av datoene i kalenderen med det samme! Denne konferansen er viktig for alle som har sitt daglige virke i en av forbundets avdelinger.

Forhåpentligvis vil vi også få innspill fra gjester fra andre forbund fra både inn- og utland (ikke helt avklart enda).

Reise og opphold betales av forbundet. Det blir ikke betalt tapt arbeidsfortjeneste for denne konferansen. Det forutsettes at avdelingene ikke trekker i lønn for deltagelse.

Vi har akkurat begynt å tenke på programmet, send gjerne innspill til kjetil.larsen@fellesforbundet.no

Endelig program vil bli sendt ut senere.

Fyll ut skjema

Meld deg på her!