Kurs

13.03.2023 - 14.03.2023

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Konferanse for tillitsvalgte innenfor Mestergruppen Byggevare AS

Målgruppe:

Vi inviterer til en konferanse for tillitsvalgte innenfor Mestergruppen Byggevare AS, samt bedrifter som er en del av dette konsernet. Dette omfatter følgende bedrifter:

• Mestergruppen Byggevare AS
  • XL-bygg
  • Byggtorget
  • Saltdalshytta (Rusånes Fabrikker) og Røroshytta
  • Pretre AS

Konferansen vil bli holdt mandag 13. og tirsdag 14. mars 2023, og målgruppen for konferansen er tillitsvalgte i klubbene innenfor de nevnte bedriftene. Vi har totalt 30 plasser på konferansen, og i tilfelle plassmangel/fulltegnet konferanse så vil Fellesforbundet prioritere å få med deltagere fra flest mulig av de aktuelle klubbene/bedriftene.

Konferansen gjennomføres på Quality Hotel Oslo Airport som ligger like ved Gardermoen flyplass. Det dekkes overnatting fra 13. til 14. mars for alle deltagere.

• Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)

Tema:

Bakgrunn for konferansen er at Fellesforbundet de siste årene har fått mange nye medlemmer og tariffavtaler innenfor konsernet Mestergruppen AS, blant annet som følge av et fokus på opporganisering innenfor konsernet. På konferansen vil vi derfor legge til rette for at tillitsvalgte skal treffe hverandre, og etter hvert kunne opprette et konsernsamarbeid. Vi vil og ta opp temaer knyttet til konsernarbeid/konsernavtale, kjennskap til overenskomsten og det å ha tariffavtale i bedriften. Program for konferansen vil bli sendt ut til påmeldte deltagere.

Fellesforbundet dekker reiseutgifter og eventuell tapt arbeidsfortjeneste. I forbindelse med konferansen skal det benyttes elektronisk reiseregning som fylles ut i etterkant. Informasjon vil bli gitt på konferansen.

Informasjon om reise og eventuell billettbestilling vil bli sendt til påmeldte deltagere.

Spørsmål:

Eventuelle spørsmål vedrørende påmelding eller reise bes rettet på e-post

Spørsmål vedrørende konferansen bes rettet til Terje Johansen, mob.
971 45 926 eller e-post

Påmeldingsfrist 25. januar 2023