Konferanse

31.10.2022 - 02.11.2022

kl. 11.30 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Bransjekonferanse for Byggindustri/Glass. Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet. Kurset gjennomføres fra mandag 31. oktober, med oppstart kl. 11:30, og avsluttes tirsdag 1. november kl. 11:00. Bransjekonferansen gjennomføres med oppstart kl. 11:30 den 1. november, og avslutning ca. kl. 14:00 den 2. november.

Målgruppe:

Tariff-/bransjerådet for byggeindustri og glass inviterer medlemmer og tillitsvalgte innenfor Overenskomsten for byggeindustrien og Glassoverenskomsten til bransjekonferanse tirsdag 1. og onsdag 2. november 2022. Målgruppen for konferansen er tillitsvalgte i klubbene innenfor byggeindustrien og glass.

I tillegg inviteres tillitsvalgte innenfor Glassoverenskomsten til kurs i Glassoverenskomsten fra mandag 31. oktober til tirsdag 1. november 2022, også på Wood Hotel Brumunddal.

Tema:

På kurset for Glassoverenskomsten vil vi gå nærmere inn på en del sentrale bestemmelser innenfor Glassoverenskomsten. På bransjekonferansen vil vi legge opp til innledninger og debatt på aktuelle temaer for tillitsvalgte i bransjen. Programmet er ikke ferdigstilt ennå, men temaer som er diskutert så langt er blant annet konsernarbeid, klubbarbeid i bedriftene og likeverd/likestilling (praktisering og oppfølging sett opp imot de nye bestemmelsene som kom inn i overenskomstene ved årets tariffoppgjør). Andre aktuelle temaer innenfor overenskomst og bransje vil og bli tatt opp. Program for kurset og konferansen vil bli sendt ut til påmeldte deltagere.

Praktisk informasjon:

Det dekkes overnatting fra 31. oktober til 1. november for deltagere på kurset. Det dekkes overnatting fra 1. til 2. november for alle deltagere på bransjekonferansen. Det vil være mulig å delta på både kurset og bransjekonferansen. Dette velges ved påmelding. Kurset er begrenset til 15 deltagere, mens det er plass til inntil 55 deltagere på bransjekonferansen.

Hotellet nås med tog fra Gardermoen, for de som kommer inn dit med fly. Togreisen tar rett i overkant av en time (f.eks. togavgang 09:59, med ankomst Brumunddal 11:03). Det er gangavstand fra togstasjon til hotellet.

Fellesforbundet dekker reiseutgifter og eventuell tapt arbeidsfortjeneste. I forbindelse med kurs og konferanse skal det benyttes elektorinisk reiseregning som fylles ut i etterkant. Informasjon vil bli gitt på kurset/konferansen.

Spørsmål:

Eventuelle spørsmål vedrørende påmelding eller reise bes rettet på e-post

Spørsmål vedrørende konferansen, Terje Johansen, mob. 971 45 926 eller
e-post