Kurs

30.08.2022 - 01.09.2022

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til kurs Organisering for ansatte i avdeling level 2 i Trondheim. Lær mer om hvordan vi blir bedre på å få aktive medlemmer og bygge aktive klubber.

Målgruppe:

Målgruppa for kurset er dere som jobber med, eller er frikjøpt for, å jobbe med organisering i en av Fellesforbundets avdelinger. Det er en forutsetning for å delta på dette kurset at man har vært med på kurset organisering level 1 (også kalt «faglig påfyll for ansatte og valgte i avdelingene»).

Kurset vil i stor grad bygges opp rundt organiseringsprosjekter dere jobber med til daglig. Alle deltakerne skal sende inn en beskrivelse av bedriften/bransjen/annet dere vil bruke på kurset på forhånd. Det kan være et sted dere sliter med å organisere opp, en klubb som ligger i dvale eller noe annet som gjør at dere gjerne vil diskutere med andre, og få råd og ideer for å komme videre.

I tillegg kommer vi til å ha innledninger og diskusjoner om hvordan man kan organisere i bedrifter hvor folk jobber spredt, og hvordan man må jobbe planmessig med klubber for å opprettholde aktivitet og medlemsmasse.

Kursledere er Emma Watne og Kjetil Larsen.

Spørsmål:

Spørsmål om kurset rettes til Kjetil Larsen, e-post
Dersom du har andre spørsmål, ta kontakt pr. e-post

Påmeldingsfrist 27. juni

Meld deg på her!