Fellesforbundet avdeling 6

Hytteforeningen Toftestad

Viktig informasjon til medlemmene i Fellesforbundet avdeling 6.

Som kjent er Fellesforbundet avdeling 6 og Tofte og Hurum fagforening, avd. 426 ble slått sammen til en avdeling. Med sammenslåingen fulgte også 1 hytte på fjellet mellom Bagn og Gol, 2 hytter på Fagerfjell og 12 campinghytter i tilknytning til Rødtangen Camping.

Avdelingen har derfor etablert Toftestad hytteforening, som de av avdelingens medlemmer som ønsker det, kan være medlem av, årlig medlemsavgift kr. 150,- pr år.

Fagerfjell

2 hytter med 5 sengeplasser i hver hytte, befinner seg rett ved alpinanlegget. Hyttene har innlagt vann, dusj, toalett, TV og ellers alt som trengs. Det er mulig å bruke hyttene hele året. En kan kjøre nesten frem, 100 m å gå.

Bagn

1 hytte på fjellet mellom Bang og Gol. Hytta har 20 sengeplasser, har innlagt vann, dusj, toalett, TV og ellers alt som trengs. En må kjøre opp på fjellet 14 km fra Bagn i Valdres. Hytte ligger på snaufjellet med vakker utsikt. En kan kjøre bil frem til døra.

Rødtangen

12 campinghytter som Rødtangen Campingplass leier av avdelingen, utleien driftes av campingplassen, men hytteforeningens medlemmer har fortrinnsrett. Disse hyttene har en enkel standard med felles dusj, vaskerom og toalett, men de ligger vakkert til rett ved sjøen. Hyttene er ikke isolerte, kan derfor kun benyttes i sommerhalvåret, (

1. mai til 1. oktober).

Bestilling skjer ved å kontakte campingplassen, telefon nr.

32 79 34 94, eller på epost, info@sommersomvinter.no For mer informasjon se www.sommersomvinter/rodtangen

Leie av hytter

For å leie hyttene på Fagerfjell og Bagn, gå inn på avdelingens booking system og se om hytten er ledig i ønsket tidsrom,

https://www.klubbinfo.no/toftestad/index.html Ta kontakt på epost: avd006@fellesforbundet.com eller facebook.com/toftestad for å reservere hytte. Leien innbetales til kontonummer: 2480 12 70014. Bestillingen er ikke bekreftet før leien er betalt.

Medlemskap

De som ønsker å bli medlem i hytteforeningen gjør dette på følgende måte: Sender beskjed til avdelingen, oppgir navn, adresse, telefonnummer, epostadresse og innbetaler

kr 150,- til kontonummer: 2480 12 70014. Merk innbetalingen med kontingent hytteforeningen.