Fellesforbundet avdeling 6

Hytter til bruk for våre medlemmer

Viktig informasjon til medlemmene i Fellesforbundet avdeling 6.

Som kjent er Fellesforbundet avdeling 6 og Tofte og Hurum fagforening, avd. 426 slått sammen til en avdeling. Med sammenslåingen fulgte også 2 hytter på Fagerfjell og 12 campinghytter i tilknytning til Rødtangen Camping med.

Man kan enkelt booke og betale opphold i en og samme operasjon, ved bruk av vår nye bookingside;

Hyttene er helt selvbetjent - og nøkkel hentes og leveres på avdelingens kontor i Drammen, eller eventuelt Kongsberg.

Hytteforeningen hadde en hytte til i Bagn - Gromheimen.
Hytta hadde store etterslep på vedlikehold, og ble derfor solgt til noen som kan ta vare på den.
Salget av Gromheimen gjør det mulig å oppgradere begge hyttene på Fagerfjell til en høyere standard.

Fagerfjell
2 hytter med 5 sengeplasser i hver hytte, befinner seg rett ved alpinanlegget. Hyttene har innlagt vann, dusj, toalett, TV og ellers alt som trengs. Det er mulig å bruke hyttene hele året. En kan kjøre nesten frem, kun få meter å gå.

Rødtangen
12 campinghytter som Rødtangen Campingplass leier av avdelingen, utleien driftes av campingplassen, men hytteforeningens medlemmer har fortrinnsrett. Disse hyttene har en enkel standard med felles dusj, vaskerom og toalett, men de ligger vakkert til rett ved sjøen. Hyttene er ikke isolerte, kan derfor kun benyttes i sommerhalvåret, (1. mai til 1. oktober).

Bestilling av hyttene på Rødtangen skjer ved å kontakte campingplassen, telefon nr.32 79 34 94, eller på epost, info@sommersomvinter.no
For mer informasjon se www.sommersomvinter/rodtangen.no