Fellesforbundet avdeling 7 Vestfold

A-Krim Vestfold

bilde til nyhetssak

Fellesforbundet avdeling 7 er med i et prosjekt om arbeidslivs kriminalitet i bygge bransjen i Vestfold. Dette er i regi av Fylkeskommunen sammen med LO/Fellesforbundet NHO/EBA, Skatt Sør, Arbeidstilsynet, Politiet, Politikere samt Fylkesmannen. Her er det en styrings gruppe og en arbeidsgruppe. Arbeids/prosjekt gruppa skal jobbe direkte med tips inn til etatene. Denne gruppa møtes jevnlig og samarbeider om hvordan tipsene best kan bygges opp. Dette er et unikt samarbeid og Vestfold er faktisk lengst fremme i arbeidet med dette problemet i Norge. I dette tips samarbeidet er det jeg Rolf-Geir som jobber med. Det er bare å sende meg tips om alt som dere skulle tenke er i denne kategorien. Det behøver ikke være rettet bare mot bygge bransjen, men også andre bransjer. Tipsene blir anonymisert før de sendes videre. Det er taushets plikt i tipsene som kommer inn og vi får ikke vite noe om dem etter at de er sendt til de respektive etater. Alt er av interesse og vi ønsker oss følgende info.: Navn på firma, adresse, bilder og alt som dere mener kan være av interesse for oss.   Trykk her.

TIPS SENDES INN PÅ rolfgeir@ff7.no  eller tlf. 959 02 291