Fellesforbundet avdeling 7 Vestfold

Lærling i kontor- og administrasjonsfaget - Fellesforbundet

Til deg som er elev på videregående skole, og er klar for lærlingplass høsten 2017! Ønsker du læreplass sånn at du kan ta fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget? Ønsker du en spennende læretid med gode veiledere og faglig oppfølging? Da oppfordrer vi deg til å søke hos oss! Vi har ledig lærlingplass fra august/september 2017. Fellesforbundet er en godkjent opplæringsbedrift, og har mange års erfaring med lærlinger. Vi er tillsuttet AOF Opplæringskontor.

Arbeidsoppgaver

• Som lærling vil du få mulighet til å lære alle oppgaver som er knyttet til målene i læreplanen for kontor- og administrasjonsfaget Vg3. Læreplanen har tre grunnleggende hovedområder: Kontorservice, IKT-tjenester og økonomi.
  • Det blir variasjon mellom arbeidsoppgavene og du vil jobbe i tre forskjellige avdelinger. Arbeidsområder vil blant annet være medlemsservice, personalarbeid, økonomi og arkiv/dokumenthåndtering.

Kvalifikasjoner

• I utgangspunktet gjelder læreplassen for rettighetslærlinger som har fullført og bestått bestått Vg1 Service og samferdsel samt Vg2 Salg, service og sikkerhet
  • Gode datakunnskaper
  • Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper