Fellesforbundet avd 8 Telemark ønsker alle våre medlemmer og venner en fin dag :-)

Kontakt informasjon - Fagbladet

Vi organiserer medlemmer innenfor en rekke områder i privat sektor, blant annet innen:                        *Byggfag,                                                                                                                                                              *Byggeindustri                                                                                                                                   *Glassoverenskomsten                                                                                                                              *Miljøoverenskomsten                                                                                                                           *Verkstedindustrien                                                                                                                                            *Bilverksted                                                                                                                                  *Arbeidsmarkedsbedrifter                                                                                                                                              *VTA(varig tilrettelagt arbeid)                                                                                                                       *Tekobransjen                                                                                                                                                          *Gartneri                                       *Flyoverenskomsten                                                                                                                                                              *Naturbruk                                                                                                                                                                        *Asfalt                                                                                                                                                                            Du kan blant annet få bistand i saker som gjelder lønns- og arbeidsvilkår, yrkesskader og oppsigelser. Kommer forbundet i konflikt ved tariffoppgjør, får du økonomisk støtte. Alle er hjertelig velkommen til vårt avdelingskontor for å slå av en prat om konkrete saker, ditt medlemskap eller andre ting. På avdelingskontoret i Skien treffer du leder - Arne Hagen, organisasjonsarbeider Rune Tønnesen, oppmålerne Frode Gonsholt og Kjetil Helgerud, samt sekretær Unni Elisabeth Sneltvedt . Du finner oss i 2. etg. - Grenaderveien 4, 3734 Skien.