Fellesforbundet avdeling 75 Halden Fagforening

Leiligheten på Hafjell

Fellesforbundet Halden Fagforening eier en leilighet på Hafjell som leies ut til avdelingens medlemmer til en gunstig pris. For mer informasjon, kontakt avdelingsleder.

Vi har kjøpt leilighet på Hafjell.

Leiligheten er bygd i 2002 og ligger i 1. etg. som inneholder: Gang, romslig stue/kjøkken, 2 bad/wc, badstue og 3 soverom med til sammen 8 sengeplasser, veranda og utvendig skibod. Leiligheten er ferdig utrustet med alle fasiliteter, peis i stue ellers elektrisk oppvarming med panelovner og varmekabler i gulv på begge bad og i gang.

Bestilling må sendes på mail til: fellesforbundet@haldenfagforening.no

Beliggenhet:

Flott   vestvendt beliggende i Nordlia med gode sol og utsiktsforhold. Leiligheten   ligger like inntil bakken med skliavstand til heisene i målområdet i Hafjell.   Perfekt beliggenhet for aktive familier med bl.a. barnebakken og   terrengsykkeltraseen rett utenfor døra samt kort avstand til Øyer Sentrum med   butikker og serveringstilbud.

Hafjell/Øyer   har et unikt aktivitetstilbud. Om vinteren bor du i bakken med mulighet for   både alpint og langrenn. Om sommeren er det unike turmuligheter både til fots   og med sykkel på flotte turstier innover fjellet. Hafjell kan også by på   golf, downhillsykling, Hafjell velvære, massasje og fysioterapi. For barn   finnes det mange aktiviteter sommer som vinter. Her kan man bl.a velge mellom   innendørs lekeland, Lillleputthammer, Hunderfossen Familiepark samt kort vei   til Jorekstad Fritidsbad.

Leiligheten   er til utleie kun for medlemmer i Fellesforbundet Halden   Fagforening, dette er et kjempefint tilbud som vi håper våre medlemmer vil   benytte seg av.

Mappe med nøkkel hentes på avdelingskontoret i Tistedalsgata 9-11 mot kvittering for betalt leie.

Priser og betaling for Nordlia A6

Vinterpriser: fra 01.11 til 30.04

• Torsdag kl.17.00 til søndag kl.17.00                         kr.1.700,-
  • Søndag  kl.17.00 til torsdag kl.17.00                         kr.1.300,-
  • En hel uke                                                                  kr.2.900,-

Sommerpriser: fra 01.05 til 31.10

• Torsdag kl.17.00 til søndag kl.17.00                         kr.1.500,-
  • Søndag  kl.17.00 til torsdag kl.17.00                         kr.1.100,-
  • En hel uke                                                                   kr.2.400,-

Høstferien  (deles i to)                                                          kr.1.900,- pr. del

Juleferien   (deles i to)                                                           kr.2.100,- pr. del

Vinterferie (deles i to)                                                           kr.2.000,- pr. del

Påskeferie  (deles i to):

• Del en (fredag til onsdag)                                         kr.2.400,-
  • Del to (onsdag til mandag)                                       kr.2.700,-

Dersom ønskelig kan oppholdet utvides med en sats på kr 200,- pr. døgn (dersom det er ledig). Må avtales og bookes på forhånd.

N.B. Prisene vil bli tatt opp til årlig vurdering.

Betaling av leiligheten gjøres på forhånd av oppholdet og beløpet skal betales inn på kontonummer: 1030 07 58407

Ha et hyggelig opphold i leiligheten.