Fellesforbundet avdeling 250 Hotell, Restaurant og Reiseliv

Vervekonkurranse og beste klubb

bilde til nyhetssak

I år som i fjor vil det bli vervekonkurranse i avdelingen blant alle tariffavtalebedriftene. Vinneren vil bli annonsert på medlemsmøtet i mars. Det skal også kåres årets klubb i søndre Trøndelag for 2018.

Da er det snart tid for den årlige vervekonkurransen til avdelinga. I år som i fjor: konkurransen vil foregå i perioden 01.01.2019-25.03.2019 (årsmøtet), og gjelder for bedriftene med tariffavtale. Premien disponeres fritt av klubben som vinner.

Hvis tillitsvalgt har behov for medlemsliste over hvem som er organisert på bedriften så er det bare å ta kontakt på mailadresse: avd250@fellesforbundet.org.
Lykke til!

Avdelingens styre har også bestemt at vi skal kåre «Årets klubb» i Søndre Trøndelag. Det er avdelingens ansatte og leder som skal avgjøre dette. I den forbindelse ønsker vi forslag og nominasjoner på klubber som har fått til noe positivt på bedriften for sine medlemmer. Det kan være seg aktiviteter, lokale forhandlinger, aktive medlemmer eller medlemsøkning. Har du ideer eller synes din bedrift bør vinne, sender du inn forslag til avd250@fellesforbundet.org innen 10. mars 2019.

Vinneren av begge konkurranser avsløres på årsmøtet 25. mars 2019 som i år avholdes på Royal Garden.