Fellesforbundet avdeling 266 Hordaland Hotell og Restaurant

Ungdomskonferansen 2016

15-17 januar var vi 41 ungdommer samlet på Thon Hotel Bergen Airport. Da var det duket for den årlige regionale ungdomskonferansen, hvor vi velger 8 delegater til den nasjonale ungdomskonferansen som holdes i mars.
Fredagen hadde vi besøk av ungdomsledere fra ulike forbund samt ungdomssekretæren i LO, Vilde Stokken. De snakket om sitt forbund og hva deres oppgaver var.
Resten av helgen var det mange flotte og kjekke innlegg, blant annet tok vår kjære forbundsleder Geir Olsen fra Hordaland turen, noe ungdommen syntes var veldig stas. Vi hadde også gruppearbeid store deler av lørdagen, hvor vi jobbet med debatthefte til den nasjonale ungdomskonferansen. Da ble vi plassert i ulike grupper hvor vi hadde "debatt verksted", da satt vi å diskuterte hvilket forslag vi ville sende inn til redaksjonskomiteen i Oslo. Ikke for å skryte så altfor mye, men til sammen laget vi mer enn 50 forslag. For en engasjert gjeng!
Lørdag kveld hadde vi en festmiddag der vi var så heldig å få besøk av en standup komiker. Fantastisk avslutning på en lang og fin dag.
Søndagen var det gjesteinnlegg fra fellesforbundets ungdomssekretær, Joacim Damien, deretter gikk vi gjennom alle forslagene vi hadde send inn. Valgkomiteen la så frem sin innstilling til delegater.

De 8 heldige delegatene som ble valgt er:

Eli Andrea Stokken, avd.266

Morten Sivertsen Fuglum, avd.5

Jørgen Wengaard, avd.747

Anette Lasken, avd.100

Lasse Rødland Mikkelsen, avd.5

Adrian Lindgren, avd.747

Linda Øksnes, avd.100

Alexsander Leknes Torsvik, avd.5

Vegard Hauge Håland, avd.19 (Sogn og fjordane )

Vi ønsker alle delegatene masse lykke til 😊

Karianne Jæger