Fellesforbundet avdeling 670

Tariffoppgjøret 2016.

Fellesforbundet har startet årets tariffoppgjør og i den forbindelse er det flere muligheter til å holde seg oppdatert.

Fellesforbundet har som tidligere tariffoppgjør en SMS tjeneste som fortløpende sender ut informasjon som er relevant for forbundets medlemmer. Vi oppfordrer spesielt alle tillitsvalgte til å abonnere på denne tjenesten, men informasjonen er like viktig for alle medlemmer. Linken under leder dere til tjenesten: https://www.fellesforbundet.no/sms-varsling/

Generell info om tariffoppgjøret:

Avdelingen har også Facebooksider som vi oppfordrer til å knytte seg til:

Til slutt en lukket gruppe for tillitsvalgte:

Avdelingen anbefaler også å lese heftet "Veiledning for avdeling og klubb ved tariffoppgjør", som tar for seg tariffoppgjøret steg for steg. Det kan være greit å ta et møte med bedriften, for å avklare "spillereglene" og hvordan man skal forholde seg til hverandre under en eventuell konflikt.

Det er også viktig at tillitsvalgte tar kontakt med avdelingen om det er spørsmål som dukker opp, slik at dette blir avklart snarest mulig.