Fellesforbundet avdeling 730 - Stavanger

Juridisk hjelp

LO i Stavanger og Omegn har inngått ny avtale om advokatbistand/juridisk rådgivning. Denne avtalen kommer i tillegg til den avtalen som gjelder for LO-favør og som du finner her. Avtalen er inngått med Advokatfirmaet Rolf Larsen i kontorfellesskap i Advokathuset Stavanger. Den gamle avtalen med møtedager på Folkets Hus hver 14.dag utgår. I stedet kan LO-medlemmer som hører til LO i Stavanger og Omegn nå kontakte Advokatfirmaet Rolf Larsen direkte og avtale tid for rådgivning. En kan også  få rådgivningen over telefon eller på epost. Inntil 30 minutter er gratis, tidligere egenandel utgår. Avtalen gjelder ikke arbeidsrettslige forhold da dette ansvaret ivaretas av forbundene/foreningene.

Om medlemmet ønsker bistand utover den halve timen så inngår det også en redusert timepris for advokattjenester. Denne skal til enhver tid være på nivå med LO-favøravtalen og er for tiden på kr 1240,- eks mva.

Kontaktopplysninger til Advokat Rolf Larsen:

rbl@advokathuset-stavanger.no
Mobil: 908 71 977 eller Telefon 51 31 14 00