Fellesforbundet avdeling 851 Østfold Fagforening

Hytte på Blefjell

Hytta som ligger i Flesberg kommune i Buskerud, har hittil vært et fint tilbud til medlemmer av foreningen. Den har siden vi startet utleie av den i okt.07 vært populær og brukt mye.

Medlemshytta på Blefjell

Kalender for ledig og opptatt hytte:

Hytta har store åpne terrasser og uteplass med bål og grillmuligheter.

Blefjell ligger ca 2 timer 15 min fra Moss med bil. Enkleste vei å kjøre er Oslofjordtunnelen, så over til Kongsberg. Detaljert veibeskrivelse ligger på hjemmesiden vår. Hytta ligger på ca 750 m.o. havet, men man trenger ikke gå langt før man er oppe på fjellet.
Det er fint turterreng både sommer og vinter. Skiløypene går rett utenfor døra. Det er også et skitrekk som ligger ett par km fra hytta.
Stedet har plass til 10-12 personer for overnatting . Det går altså an å være to familier der. Den er godt utstyrt, med dusj og flislagt bad. Eller de fasiliteter som en vanlig enebolig har. Parkeringsplass rett utenfor hytta. Så her er det bare å hive seg rundt, sjekk kalenderen og meld din interesse.
Vil du sjekke området, kan du søke Gvelven Kro på nettet, den er et kjent landemerke i gangavstand fra hytta. Hytta ligger et lite stykke etter kroa.

For en svært rimelig pris kan du og din familie feriere på Blefjell. Har du anledning til å arbeide inn og ta fri, eller ta ferie utenom høysesong, er hytta ofte ledig.

Priser fra 1. september 2017:
Leie for en helg kr 1.200,-, Kr 2.000,- for en uke.
Juleferien blir delt i to, 2.000,- kr for hver del.
Påskeferien blir delt i to, 2.000,- kr for hver del.
Leie ekstra dag kr 300,-.

Avbestillingsregler for hytta:

Avbestilling over 4 uker før ingen kostnad.

1-4 uker før 50 % av kostnad

1 uke før betales i sin helhet.

Hvis to eller flere ønsker å leie hytta i samme tidsrom, blir retten til å leie hytta avgjort ved trekning. Henvendelser når det gjelder leie rettes til Østfold Fagforening på e-post fellesforbundet@avd851.no
Ønsker du å konferere med noen som kjenner hytta, kan du ringe 99119911
Adressen til hytta er, Værås 3620 Flesberg, gnr 11/bnr 30

Skulle værgudene svikte står sofakroken klar, her er det muligheter til å følge med på det som skjer i vår forunderlige verden, eller bare på været

Skulle du komme deg ut av sofakroken og ut på ski, kan det være godt med en dusj og senere en matbit, hytta byr på begge deler. Er du for sliten, eller lysten på en øl i sosialt lag, så har du alltids Gvelven Kro i bakhånda.