Schenkerkonferanse

Sanner Hotell, Gran
Dato: 01.11.2019 – 03.11.2019
Tidspunkt: 11.00 – 14.00

Vi inviterer til Schenkerkonferanse 1.-3. november 2019. Konferansen avholdes på Sanner Hotell, Gran på Hadeland.                     Det blir oppstart kl. 14.00 på fredagen, med avslutning etter lunsj på søndagen.

Konferansen kommer til å inneholde viktige temaer med dyktige innledere. Vi skal også diskutere neste års hovedoppgjør. Det blir avsatt tid til kulturinnslag.

Alle terminaler kan sende en deltager. Alnabru kan sende 3 deltagere på grunn av sin størrelse. Landsutvalgets medlemmer (6 personer) kommer i tillegg.  Blir det plasser til overs så åpner vi for flere, som prioriteres etter medlemstallet på terminalen.

Det må søkes om permisjon til Schenker for reisedagen fredag. Prøv å få permisjon med lønn. Skjema for tapt arbeidsfortjeneste blir sendt pr. e-post til de påmeldte, og leveres ferdig utfylt til konferansen. Det vil også komme informasjon pr. e-post om elektronisk reiseregning for reisekostnader, og bestilling av flybilletter.

Program:

Program, deltagerliste o.l. sendes ut nærmere konferansen.

Påmelding:

For påmelding ta kontakt med Jon Johannessen, mob. 90 51 58 74, e-post

For praktiske spørsmål, ta kontakt pr. e-post