Enighet for Havbruksoverenskomsten!

Det blir ingen streik for Fellesforbundets medlemmer som går på Havbruksoverenskomsten. Partene har blitt enige om et anbefalt forslag, og medlemmene som det var meldt plassfratredelse for, skal gå på jobb som normalt torsdag morgen.

Fellesforbundets forhandlingsleder Kine Asper sier at hun er godt fornøyd med resultatet av meklingen. - Vi meklet nesten fem timer på overtid og kom fram til et totalresultat som vi er godt fornøyd med. Nå er det viktig at alle medlemmene  bruker stemmeretten og stemmer i uravstemningen, sier Asper.

Forslaget er enstemmig anbefalt av Fellesforbundets forhandlingsutvalg.

Les løpeseddel

Les protokoll

På bildet ser vi Fellesforbundets forhandlingsdelegasjon i arbeid, fra venstre Tommy Vestnes, Anne Brith Haakull, Stig Stensen, Mona Sørgaard, Bjørn Kristian Haug og forhandlingsleder Kine Asper.