Nytt ungdomsutvalg på plass

Under årets ungdomskonferanse på Sundvollen var Fellesforbundets Sentrale Ungdomsutvalg samlet, for flammende debatter og valg av nye representanter.

- I løpet av konferansen har vi fått se mye engasjert ungdom, både under debattene og ved valg, forteller ungdomssekretær og arrangør Joakim Gebhardt. - Vi har i løpet av konferansen fått se resultatene av mye god aktivitet lokalt i ungdomsutvalgene og avdelingene, fortsetter han.

Konferansen startet på selveste kvinnedagen, torsdag 8.mars. Dermed passet det fint at Hege Espe, forbundssekretær og likestillingsekspert var med å åpne ballet.

Lørdag ble det valgt nye representanter til utvalget.

- Jeg er veldig fornøyd med det nye utvalget. Vi har fått inn representanter for to overenskomster vi ikke har hatt med tidligere; Flyoverenskomsten og verkstedoverenskomsten for Forsvaret, det blir spennende å jobbe med dem det neste året, sier Gebhardt.

Dette er det nye utvalget:

Se bilde: Fra venstre: Pål Gjøran, Silje, Tom Magne, Nadia, Daniel, Celina, Lene, Joakim, Ida, Pia Susanne og Are

Lene Myhrvold: Ny leder, satt i utvalget fra før. Lene er fra Raufoss og er medlem i avdeling 23, ADK Indre Øst;

Daniel Brandsrød: Ny nestleder, satt i utvalget fra før. Daniel er fra Sarpsborg og medlem i avdeling 483, ADK Øst;

Joakim D. Gebhardt: Ungdomssekretær, ikke på valg;

Celina Yuan Johansen: Gjenvalgt medlem fra Tromsø, medlem i avdeling 74, ADK Nord;

Nadia Marie Zahl: Gjenvalgt medlem fra Verdal, medlem i avdeling 108, ADK Midt;

Pia Susanne Johansen: Nytt medlem. Pia bor i Larvik og er medlem i avdeling 7, ADK Sør-Øst;

Pål Gjøran Blom: Nytt medlem. Pål bor i Svelgen og er medlem i avdeling 19, ADK Vest;

Are Vigre: Nytt medlem. Are bor i Stavanger og er medlem i avdeling 44, ADK Sør-Vest;

Tom-Magne Nordli: Nytt medlem, 1.vara, fra Narvik, medlem i avdeling 53, ADK Nord;

Ida Hexeberg: Nytt medlem, 2. vara. Bor på Roa, er medlem i avdeling 185, ADK Øst;

Silje Sørensen: Nytt medlem, 3. vara, bor i Skien og er medlem i avdeling 8, ADK Sør-Øst.