Politisk markering: Pensjon fra første krone

LO har kjempet for pensjon fra første opptjente krone i lang tid. Nå kommer saken endelig opp i Stortinget. En lovendring vil bety særlig mye for de som har lave inntekter og en dårlig tjenestepensjon – mange av dem er kvinner i privat sektor. Bli med, så viser vi politikerne at vi står sammen for rettferdig pensjon! Møt opp utenfor Stortinget 8. november kl. 14.30.

Før markeringen utenfor Stortinget blir det samling for alle som har anledning, i Samfunnssalen (Hammersborg Torg/ Arbeidersamfunnets plass) fra kl. 13. Her blir det politiske appeller og underholdning, samt en matbit.

På Facebook-arrangementet finner du hele programmet samt fortløpende informasjon om arrangementet. Bli med, og få med deg flere ved å like og dele: https://www.facebook.com/events/153518872267910/

Dette er en politisk markering, altså ikke en politisk streik, derfor har vi lagt markeringen mot slutten av arbeidsdagen, for at flere skal kunne ha muligheten til å for eksempel avspasere et par timer.

Vel møtt!