Stilling ledig: Vikariat som organisasjonsarbeider 50 % - avd 31 på Sunnmøre

bilde til nyhetssak

Vi i Fellesforbundets avdeling 31 på Sunnmøre søker en organisasjonsarbeider til oppsøkende virksomhet, rekruttering av nye medlemmer og medlemsoppfølging på Nordre Sunnmøre. Stillingen vil innebære en del saksbehandling.

Vi ønsker en kollega som har erfaring med tillitsvalgtarbeid, gjerne med forhandlingsbakgrunn og fortrinnsvis organisasjonserfaring.

Du må være systematisk, utadvendt, ha stor arbeidskapasitet og utpreget evne til å samarbeide. Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, beherske engelsk og ha noe datakunnskaper. Stillingen vil innebære en del reisevirksomhet, og det kreves førerkort og bil til disposisjon, godtgjørelse etter statens satser. Det må forventes noe møte- og kursvirksomhet på kveldstid.

Vi kan tilby deg 50% stilling i vikariat i inntil ett år, spennende arbeidsoppgaver, et godt arbeidsmiljø med muligheter for faglig og personlig utvikling, lønn etter tariffavtale og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Søknadsfrist: 10.08.19. Tiltredelse snarest.

Nærmere opplysninger om stillingen kan fås av leder Terje Trulssen, tlf. 488 90 414.

Søknad med CV sendes: terje.trulssen@fellesforbundet.org eller Fellesforbundet avd. 031 Sunnmøre, Lerstadvegen 508, 6018 Ålesund, merket ”organisasjonsarbeider”.