Kurs

25.09.2024 - 27.09.2024

kl. 12.00 - 13.00

Legg til i kalender

Fellesforbundet region Nord-Norge inviterer til ungdomskurs på Mo i Rana. Kurset er for deg som er aktiv i klubb og ellers har deltatt tidligere på våre kurs. Du er medlem i Fellesforbundet og er under 30 år.

Kurset vil du lære helt grunnleggende om hvem Fellesforbundet er, hva ungdommen i forbundet gjør og har som oppgaver.
Samt en fin arena og bli kjent med nye ungdommer fra samme forbund!

Faginnhold:

• Hvem og hva er Fellesforbundet?
  • Klubbarbeid
  • Historie og ideologi
  • Fremtidens tillitsvalgt

Har du spørsmål om kurset, ta kontakt med Rikke Jacobsen på epost: rikke.jacobsen@fellesforbundet.no

Kurset gjennomføres med kost og losji inkludert.

Reisekostnader:

Dekkes etter AOF sine satser, for tiden kr 3,30/Km, eller etter offentlig kommunikasjon. Passasjertillegg er for tiden kr 0,50/Km

Tapt arbeidsfortjeneste:
Alle søkere må be arbeidsgiver om permisjon med lønn. Hvis ikke gis det et stipend etter AOF sine satser, for tiden kr 177/time skattefritt, når tapt arbeidsfortjeneste dokumenteres.

Det er mulig å søke om støtte til barnepass, ta kontakt med AOF

Påmelding

Påmeldingsfristen 30 august 2024