Konferanse

08.10.2024 - 09.10.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Bransjekonferanse Forsvaret som starer tirsdag 8. oktober kl. 11.00 og slutter onsdag 9. oktober kl. 14.00 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Informasjon om påmelding kommer!

Målgruppe:

Målgruppe for denne konferansen er tillitsvalgte i bedrifter som følger Verkstedoverenskomsten i Forsvaret (VO-F).

Tema:

Det endelige programmet er enda ikke klart.

• Hva møter vi av utfordringer i Forsvaret
  • Et oversiktbilde fra Tariffansvarlig
  • En gjennomgang fra Fellestillitsvalgt og Hovedtillitsvalgt VO-F
  • Felles gjennomgang av utfordringer før samtaler i grupper

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet som sendes ut noen uker før kursstart)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)
  • Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste (får tilsendt skjema som fylles ut og leveres med reiseregningen)
  • Kurset er gratis for medlemmer

Program:

Program for konferansen vil bli sendt ut til påmeldte.