Konferanse

25.09.2024 - 26.09.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Bransjekonferanse Grossist som starter onsdag 25. september og avsluttes torsdag 26. september på Quality Airport Hotel Gardermoen.

Praktiske opplysninger:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste (får tilsendt skjema som fylles ut og leveres med reiseregningen)
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)
  • Kurset er gratis for medlemmer

Målgruppe:

Målgruppe for denne konferansen er tillitsvalgte i bedrifter som følger Grossistavtalene med Virke eller NHO.

Tema:

Kommer!

Program:

Program for konferansen vil bli sendt ut til påmeldte.

Spørsmål:

Har du spørsmål om konferansen, ta kontakt med Bjørn-Anders Jonassen
mob. 920 12 514 eller e-post

For spørsmål om påmelding, ta kontakt pr. e-post

Påmeldingsfristen er 12. august 2024

Meld deg på her!