Konferanse

Felles bransjekonferanse avis og avisbud

Thon Hotel Oslo Airport, Gardermoen [Se i kart]

04.11.2024 - 05.11.2024

kl. 11.00 - 14.00

Legg til i kalender

Vi inviterer til Felles bransjekonferanse avis og avisbud mandag 4. november. kl. 11.00 til tirsdag 5. november, kl. 14.00 på Thon Hotel Oslo Airport, Gardermoen. Informasjon om påmelding kommer!

Bransjekonferansen dekker hele avisområdet, både avis, avistrykkerier og pakkerier så vel som avisbudavtalen.

Målgruppe:

Tillitsvalgte i bedrift og konsern samt avdelinger med avis og avisbudoverenskomst er invitert til å delta.

Det legges opp til gruppearbeid og plenumsmøter.

Tema som vil bli behandlet:

• Status og utvikling i avisbransjen
  • Fellesforbundet i avisbransjen – "fra redaksjon til postkasse"
  • Konsern og konserntillitsvalgte
  • Tariff-/bransjeråd avis
  • Møteplasser
  • Organisering og rekruttering

Praktisk informasjon:

• Fellesforbundet dekker reiseutgifter og oppholdet på hotellet (hotellrom bookes av Fellesforbundet for alle deltakere).
  • Flybilletter bestilles når opptaksbrevet er mottatt (informasjon om dette i opptaksbrevet som sendes ut noen uker før kursstart)
  • Det benyttes elektronisk reiseregning på kurset/konferansen (informasjon om dette vil bli sendt ut til deltakerne)
  • Fellesforbundet dekker tapt arbeidsfortjeneste (får tilsendt skjema som fylles ut og leveres med reiseregningen)
  • Kurset er gratis for medlemmer