Flere medlemmer – sterkere forbund!

Spør en kollega

Vi må ruste oss for tariffoppgjøret i 2024. Noe av det som gir oss makt ved forhandlingsbordet er at vi er mange, og at vi er villige til å bruke den kraften.

Fellesforbundet vokser

Som medlem i Fellesforbundet er du med i det største fagforbundet i privat sektor. Vi er nær ved å nå en ny milepæl. Med din hjelp kan vi bli 170 000 medlemmer denne høsten.

I løpet av de nærmeste ukene får alle klubbene i Fellesforbundet et brev fra forbundslederen og infomateriell.

Vi håper du kan hjelpe oss med å styrke Fellesforbundet med minst ett medlem. Spør en arbeidskollega om å bli med inn i vårt sterke fellesskap.

Våre tillitsvalgte er våre beste ambassadører!

Sterkere sammen

Lønnsoppgjøret neste år blir svært viktig. Økte priser og høye renter rammer våre medlemmer hardt.

Derfor er det viktig at vi er så mange som mulig som står sammen om å kreve et rettferdig lønnsoppgjør.

Husk at også lærlinger, deltidsansatte og innleide kan bli medlemmer.