- Streiker med tungt hjerte!

Bjørn Lien, klubbleder i Kjeller Jern og Metall, ledet i dag streikemøtet for sine 260 medlemmer som nå er i streik på AIM Norway på Kjeller.

- Det var vilje fra Fellesforbundet til å finne en løsning, men at arbeidsgiver var ikke villig til det. - Vi håper arbeidsgiver tar til fornuft, og lar oss beholde rettighetene vi har hatt gjennom snart et århundre! Det er med tungt hjerte vi streiker- vi ville helst hatt en løsning, sa Lien til sine medlemmer.

På møtet fikk medlemmene praktisk informasjon om streiken og også informasjon rundt hvorfor det nå er streik. Streikevakter ble fordelt og klubbleder Lien takket sine streikevillige medlemmer. - Det er en flink gjeng som arbeider her, med vanvittig kvalitet i fingrene. De liker ikke måten de blir behandlet på nå, understreker Lien.

Streikevaktene ble fordelt blant medlemmene, og spørsmål rundt streikebidrag ble besvart.

Streikevakter fra Fellesforbundet på plass utenfor AIM på Kjeller.