Kan ikke ha A og B-regler i arbeidslivet

Vi treng både innleige og bemanningsbedrifter i samfunnet vårt. Men slik vi har det i dag kan vi ikkje ha det. I fleire bransjar undergrev det heile samfunnsmodellen vår.

Vi vil ikkje ha a- og b-reglar i arbeidslivet, sa Fellesforbundets leder Arve Bakke i sin 1. mai tale i Ålesund.

Bakke meiner det er nødvendig å gjere nokre klare inngrep. For eksempel må tilsetjingsformene også i bemanningsselskap vere slik at hovudregelen er faste tilsetjingar. Og når du er fast tilsett har du krav på lønn og arbeid. Og har ikkje arbeidsgjevar arbeid til deg for ein midlertidig periode, då skal du permitterast. Vi vil ikkje ha a- og b-reglar i arbeidslivet. Reglane for tilsetjingar må vere like uavhengig av bransje, sa forbundslederen.

Les hele talen