Forbundets representantskap i Bergen

Fellesforbundets representantskap er samlet til to dagers møte i Bergen. På første dag innledet administrerende direktør Linn Cecilie Molholt i Karsten Moholt AS om viktigheten av den norske modellen og samarbeidet i bedriftene.

Under åpningen av representantskapet minnet forbundets leder Jørn Eggum Lars Skytøen som gikk bort lørdag. Han framhevet ham som drivkraften bak dannelsen av Fellesforbundet og betegnet ham som en stor personlighet.

Også byrådsleder Harald Schjelderup i Bergen hilste representantskapet under åpningen tirsdag.

Onsdag morgen vil arbeiderpartiets nestleder Hadia Tajik innlede om den poliske sitguasjon. Senere på dagen skal representantskapet diskutere sin egen arbeidsform og innholdet i de prioriterte oppgavene for 2017.