Tananger-bedrift sier ja til tariffavtale!

Fellesforbundets medlemmer i bedriften Swire Oilfield Services AS avd Tananger får tariffavtale med sin arbeidsgiver! Det var varslet streik ved bedriften fra mandag 14. november 2016, men bedriften har nå gitt etter og vil likevel gå med på at det opprettes tariffavtale ved bedriften.

Sekretær Torgrim Frøland - De tillitsvalgte har gjort en fantastisk innsats i prosessen, likeså har medlemmene stått 100% sammen og var villige til å streike for avtalen, sier sekretær Torgrim Frøland i Fellesforbundet. - Uten samholdet, styrken og fellesskapet hadde vi ikke fått dette til. Forbundet ønsker nå de ansatte lykke til i sitt videre arbeid!

Swire Oilfield Services AS, avdeling Tananger, har 131 ansatte, hvorav 43 er medlemmer av Fellesforbundet.