- Takk for en fantastisk LO-kongress!

Forbundsleder Jørn Eggum er veldig godt fornøyd med Fellesforbundets innsats og resultater under LO-kongressen.- Våre delegater var fantastiske, og bredden i innleggene og det gode samholdet har vært en glede å se. Vi fikk også gjennom alle våre viktigste saker!(Foto: Håvard Sæbø, Magasinet for fagorganiserte)

Mest fornøyd er han med kompromisset rundt konsekvensutredning av Nordland VI, EØS-vedtaket, arbeidslivspolitikken og den næringspolitiske uttalelsen. -LOs næringspolitikk for de neste fire årene gir Fellesforbundet alle muligheter for å utvikle sine egne arbeidsplasser for fremtiden.

- Jeg er også veldig fornøyd med valg av ny LO-leder og valgene som ble gjort på LO-kongressen, sier Eggum.

Les alle vedtakene og uttalelsene på LOs sider om kongressen.