Fellesforbundet i «Norske byggeklosser»

Fellesforbundet har inngått et samarbeid med produsentene av filmen «Norske byggeklosser», som har kinopremiere 21.februar. – Jeg har hatt gleden av å se filmen allerede, og kan love at mange av våre medlemmer vil kjenne seg igjen i situasjonene som oppstår underveis i dette kaotiske oppussingsprosjektet, sier forbundsleder Jørn Eggum.

Filmen «Norske byggeklosser» er en ny film etter idé fra den gamle klassikeren med samme navn. I den opprinnelige filmen fra 1972 spilte Rolv Wesenlund mange av hovedrollene. Nå er det Atle Antonsen som er å se i totalt elleve roller! Andre skuespillere i filmen er Anders Baasmo Christiansen og Ine Jansen. Filmen tar utgangspunkt i et oppussingsprosjekt, og alt som kan gå galt, går selvfølgelig galt.

Samarbeidet har kommet i gang for å øke kjennskapen til Fellesforbundet blant yngre mennesker, spesielt i forbindelse med tariffoppgjørene. Forbundet har en aktiv rekrutteringskampanje gående i forbindelse med årets hovedoppgjør, og bruker filmen for å skape oppmerksomhet rundt forbundet og underbygge viktigheten av å være organisert.

Fellesforbundet ønsker alle en god kinoopplevelse!

Se traileren:

Les mer om filmen her.