Har besøkt mer enn 1100 bedrifter i år

Fellesforbundet har som målsetning å besøke alle bedrifter med tariffavtale i løpet av 2018, antallet besøk har allerede passert 1100. - Hele organisasjonen gjør en stor innsats for å få gjennomført denne besøkskampanjen, sier Kjetil Larsen, som koordinerer arbeidet.

Det er forbundets ledelse og administrasjon som skal ut og høre hvordan de tillitsvalgte på bedriftene har det, sammen med forbundets avdelinger. Per 6. mars hadde 1117 bedrifter mottatt besøk. Rapportene fra besøkene tyder på at de tillitsvalgte oppfatter dem som nyttige og hyggelige.

Alt av informasjon som forbundet får fra disse besøkene vil være med å danne grunnlag for tiltak, prioriteringer og helhetlig politikk i årene framover.

Kjetil Larsen beskriver innsatsen til forbundets avdelinger som uvurderlig: – Uten deres deltakelse i både besøk og planlegging hadde ikke dette latt seg gjøre, konkluderer han.