Bli med Fellesforbundet og LO i Oslo på årets Pride-parade!

Vi oppfordrer alle avdelinger, tillitsvalgte og medlemmer til å gå sammen med resten av LO-familien i Oslo Pride paraden på lørdag.

Paraden er det store høydepunktet under Oslo Pride og er ett av de mest synlige arrangementene i Oslo i løpet av året.

Forbundsleder Jørn Eggum skal gå i flaggborg fremst i LO-seksjonen av paraden og håper så mange som mulig fra Fellesforbundet tar turen til Oslo med fagforeningsfaner for å fremme mangfold.

-Jeg ser virkelig frem til denne paraden hvor mangfold, samhold og kjærlighet kommer i første rekke. Vi markerer retten til å elske den du vil, uansett hvem vi er eller hvordan vi ser ut, sier Eggum.

Paraden går fra Grønland, lørdag 22. juni kl. 13.00. Møt opp i god tid for å få utdelt t-skjorte.

Se arrangementet på LO Oslo og Akershus sin facebookside.