Nye tall – mer enn 100 000 yrkesaktive medlemmer!

En oversikt presentert i dag viser at Fellesforbundet fortsetter å vokse. Forbundet passerer over 100 000 yrkesaktive medlemmer. Totalt meldte 18603 personer seg inn i forbundet i 2018.

- Vi kunne ikke fått en bedre start på året enn dette, sier Fellesforbundets leder, Jørn Eggum.

- Jeg er oppriktig stolt over den jobben som gjøres i alle landets hjørner for å sikre forbundets kampkraft og styrke. Dette er utrolig viktig for å gi de samme medlemmene gjennomslag i alle forhandlinger vi deltar i, fortsetter han.

- Vi ser en vekst innen mange overenskomster, både TEKO, industri, bygg, bil havbruk og fly. Samtidig gleder jeg meg enormt over at tallene også viser at vi rekkrutterer unge folk, og at antall elevmedlemmer har økt med 33 % i 2018, avslutter Eggum.