Støtt årets TV-aksjon sammen med Fellesforbundet

Bli med og støtt årets TV-aksjon 23. oktober. Sammen redder vi liv!

Fellesforbundets leder Jørn Eggum oppfordrer alle til å bli med på årets TV-aksjon. Foto: John Trygve Tollefsen

Fellesforbundet støtter TV-aksjonen 2022 og Leger uten grenser. I år har forbundet gitt 20 000 kroner til TV-aksjonen "Sammen redder vi liv".

Bli med og gi et bidrag her

Akkurat nå venter millioner av mennesker på å bli behandlet av en lege. For mange står det om livet, men tilgang til helsehjelp er dessverre ingen selvfølge.

I år går inntektene fra TV-aksjonen til Leger Uten Grenser og DNDis arbeid for å forebygge og behandle sykdommer som rammer mennesker på tvers av landegrenser, gjennom livreddende helsehjelp og medisiner til mennesker som trenger det mest.

I tillegg til å gi vaksiner, tilgang på livreddende medisiner og legebehandling, vil deler av midlene som samles inn brukes til å utvikle medisiner mot glemte, dødelige sykdommer.

– Fellesforbundet støtter TV-aksjonen og Leger uten grenser. Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å bli med og gi sin støtte, enten ved å gi et bidrag eller ved å være bøssebærer på søndag, sier forbundsleder Jørn Eggum.

Bli med på verdens største dugnad og støtt årets TV-aksjon søndag 23. oktober. Sammen redder vi liv!