Fellesforbundet avdeling 53 Nordre - Nordland og Sør-Troms

Fellesforbundet Nordre Nordland og Sør-Troms organiserer arbeidstakere innenfor alle tariffavtaleområder i Fellesforbundet (med unntak av Transport-området). Geografisk strekker vi oss over over områdene Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Sør-Troms og Salten (indre og ytre Salten).

Finn ditt nærmeste kontor:

Rognan
Jon Kenneth Brekke (Daglig leder), 481 23 822 / jon.kenneth.brekke@fellesforbundet.org

Rune Pettersen (Organisasjonsarbeider), 906 54 647 / rune.pettersen@fellesforbundet.org

Harstad
Tom Einar Karlsen (Organisasjonsarbeider), 416 19 001 / tom.einar.karlsen@fellesforbundet.org

Narvik
Stian Varnes Nordstrand (Organisasjonsarbeider), 900 20 335 / stian.nordstrand@fellesforbundet.org

Bodø
Aleksander Andal Løkås (Organisasjonsarbeider), 917 59 354 / aleksander.lokas@fellesforbundet.org

Anne Johansen (Forretningsfører), 957 24 250 / anne.johansen@fellesforbundet.org

Vi organiserer ansatte innenfor Industrioverenskomsten (VO, Nexans og Teko), Overenskomsten for byggeindustrien, Fellesoverenskomsten for byggfag, Overenskomst Trykkerier og grafiske bedrifter, Havbruksoverenskomsten, Glassoverenskomsten, Riksavtalen, Landforpleiningsavtalen, Biloverenskomsten, Bilutleieoverenskomsten, Verkstedoverenskomsten for Forsvaret, AMB overenskomsten, VTA overenskomsten, Overenskomsten for jordbruks- og gartnerinæringen, Andøytorv, Overenskomst for asfaltarbeid og veivedlikehold,  Overenskomst for aviser, avistrykkerier og pakkeri, Overenskomst for miljøvirksomheter i Nordre Nordland & Sør-Troms.