Fellesforbundet avdeling 74 Nord-Hålogaland

Vi organiserer vekst- og attføringsbedrifter som driver AMB/VTA tiltak, bilbransjen, bilutleie, byggebransjen, anleggsgartnerfaget, stein-, jord- og sementarbeid, tømrere og innredningssnekkere, murere og murarbeidere, rørleggere, kobber- og blikkenslagere, malere og byggtapetserere, isolatører, taktekkere, stillasbyggerfaget, industrimalerfaget og tømrer- og montasjearbeid i trehusindustrien, glassbransjen, havbruk, naturbruk og samhørige bransjer, herunder skogbruk, jordbruk, naturforvaltning, og planteproduksjon, asfaltarbeid, avis og avistrykkerier, miljøvirksomheter, trykkerier, byggeindustrien og byggevareutsalg, Jordbruks- og gartnerinæring, pakkeri, bemanninngsbransjen; Arbeidstakere som leies ut fra virksomheter som har til formål å drive utleie av arbeidstakere, hotel- og restaurantbransjen (Riksavtalen); overnattingsvirksomhet, serveringsvirksomhet, cateringsvirksomhet og lignende på land, steinindustri, tekstil og konfeksjon (TEKO), verksted - Forsvaret og andre verksted og teknologivirksomhet i Finnmark, Troms og på Svalbard, (Med unntak av Gratangen, Skånland, Ibestad, Kvæfjord og Harstad).

Som medlem av Fellesforbundet Nord-Hålogaland avd 74 kan du leie foreningens hytte på Håkøya for en billig penge!

Hytta ligger i nydelig plassert like over brua til Håkøya, ca 20 min kjøring fra Tromsø. Den ligger på er ca 67.000 kvm og grenser til sundet mellom Håkøya og Kvaløya.

Hytta er ca 60 kvm stor, og har 3 sengeplasser på soverom, 4 soveplasser på sovesofaene i stua, og plass til 5-6 pers på madrassene på hemsen.Denne hytta har innlagt vann, kloakk og strøm. Dusj og et lite kjøkken er der også.

Leiepriser: Pr døgn: kr 50,- Det er kun mulig å leie hytta for maksimalt 1 uke av gangen.Ta kontakt med oss på e-post, avd074@fellesforbundet.org, for booking eller mer info.

Fellesforbundets medlemmer har en kollektiv rabattavtale hos Vianor Tromsø.

Denne rabatten gir 10% ekstra rabatt på veiledende priser. Dette gjelder dekk og felg.
Rabattavtalen kan ikke kombineres med andre avtaler.

Medlemmer av Fellesforbundet Nord-Hålogaland avd 74 får 15% rabatt på kjøretimer for førerkort klasse B hos ViTo Trafikkskole.
Tilbudet gjelder for medlemmets husstand. Sjekk ViTo sin hjemmeside HER