Fellesforbundet avdeling 75 Halden Fagforening

Vi organiserer industri, byggfag, bil, byggeindustri, arbeidsmarkedsbedrifter (AMB) og tekoindustri i Halden og Ørje.

Leiligheten på Hafjell

Fellesforbundet Halden Fagforening eier en leilighet på Hafjell som leies ut til avdelingens medlemmer til en gunstig pris. For mer informasjon, kontakt avdelingsleder.

Leiligheten er bygd i 2002 og ligger i 1. etg. som inneholder: Gang, romslig stue/kjøkken, 2 bad/wc, badstue og 3 soverom med til sammen 8 sengeplasser, veranda og utvendig skibod. Leiligheten er ferdig utrustet med alle fasiliteter, peis i stue ellers elektrisk oppvarming med panelovner og varmekabler i gulv på begge bad og i gang.

Ta kontakt på fellesforbundet@haldenfagforening.no for informasjon om pris og bestilling

Beliggenhet:

Flott vestvendt beliggende i Nordlia med gode sol og utsiktsforhold. Leiligheten ligger like inntil bakken med skliavstand til heisene i målområdet i Hafjell. Perfekt beliggenhet for aktive familier med bl.a. barnebakken og terrengsykkeltraseen rett utenfor døra samt kort avstand til Øyer Sentrum med butikker og serveringstilbud.

Hafjell/Øyer har et unikt aktivitetstilbud. Om vinteren bor du i bakken med mulighet for både alpint og langrenn. Om sommeren er det unike turmuligheter både til fots og med sykkel på flotte turstier innover fjellet. Hafjell kan også by på golf, downhillsykling, Hafjell velvære, massasje og fysioterapi. For barn finnes det mange aktiviteter sommer som vinter. Her kan man bl.a velge mellom innendørs lekeland, Lillleputthammer, Hunderfossen Familiepark samt kort vei til Jorekstad Fritidsbad.

Leiligheten er til utleie kun for medlemmer i Fellesforbundet Halden Fagforening, dette er et kjempefint tilbud som vi håper våre medlemmer vil benytte seg av.

Mappe med nøkkel hentes på avdelingskontoret i Tistedalsgata 9-11 mot kvittering for betalt leie.