Hopp til hovedinnhold

Kurs og kompetanseheving

MARKEDSFØRING I EN DIGITAL TID - 2-dagers konferanse i Oslo 16.-17. mars

Konferanse i Oslo Konserthus
2 dager stappfulle av innhold om digital markedsføring

Tid:  16. mars og 17. mars kl 9-15
GU-pris: 2 900 kr inkl. lunsj begge dager GU-pris gis til alle som det betales inn for til Grafisk Utdanningsfond. Det kan også søkes om støtte i Grafisk Stipendordning.

I invitasjonen skriver arrangørene: "Mandag 16. mars og  tirsdag 17. mars i Oslo Konserthus for deg som jobber med markedsføring. Merkevarebygging og markedsføring, innholdsmarkedsføring, podcast, markedsførings- og personvernloven, video, Google Analytics Data Studio og tips til deg som er på jakt etter drømmejobben. 

Vi lover deg mye faglig påfyll, inspirasjon og god energi du kan ta med deg tilbake på jobb."

Påmelding: oslomarketing.no  

Mer info: hanne@igm.no

Gå hit for å se hele programmet:

VIPPS, så var vi under
panseret på MERKEVAREN
HANNE NORSTRØM-NESS
Markedsdirektør, Vipps

Hvordan utnytte PODCAST
i MARKEDSFØRING
HELENE SVABØ
Rådgiver i Pol

PERSONVERN
og MARKEDSFØRING
KRISTIAN FOSS
Partner, Advokat, Bull & Co Advokatfirma

«Ta regi på FREMTIDEN»
KJETIL BRANÆS
Digital Lead, Carat

Ute etter
DRØMMEJOBBEN
eller den beste
ANSETTELSEN?
ANNA BLOM RIAN
Rådgiver, Teft

Tips til VIDEO
TOBIAS MICHEL
videokonsulent,
videohjelpen.no

Hvordan konvertere
samfunnsproblemer
til nye
FORRETNINGSMULIGHETER
PREBEN CARLSEN
Daglig leder, Go Good

Google ANALYTICS
og Data Studio
HANNE JOSEFSEN
Markedssjef, IGM

igm.no

 

oslomarketing.no