Fulltegnet bransjekonferanse i oktober

Det har vært en fantastisk god påmelding til bransjekonferansen. Fellesdagen under konferansen i oktober vil bli en av de største samlingene av tillitsvalgte Fellesforbundet har hatt noensinne.

Konferansen er altså mer enn fulltegnet. Det legges nå siste hånd på uttaket og vi får plass til alle tillitsvalgte fra klubbene som har meldt seg på. Det betyr at det ikke er noen som står som reserve eller på en venteliste.

Nå er det registrert totalt 542 tillitsvalgte som skal delta. I tillegg kommer forbundets deltakere.

Dette betyr at fellesdagen av konferansen, onsdag den 25. oktober, blir en av de største samlingene av forbundets tillitsvalgte som vi noen gang har hatt.

Med så mange deltakere er det et stort apparat som er satt i sving. Det betyr også at hver enkelt deltaker må følge de systemene som er laget for konferansen.

Om kort tid blir det sendt ut opptaksbrev på e-post til alle som er tatt opp. Det er viktig at alle som får e-post med melding om opptak gjør som beskrevet og går inn på linken og fullfører registreringsprosessen. Her registeres også overnatting og transport.

Denne registreringen er også en bekreftelse for deltakelse. Det betyr at de som ikke registrerer seg som de skal vil bli oppfattet som at de har meldt forfall.

Det er også viktig for hver enkelt deltaker at de fastsatte oppmøtetidene følges. Det er særlig viktig for hver enkelt når reisetidspunktene skal bestemmes. Regn med litt god tid.
Vi er mange.

Vel møtt på Gardermoen!