Gratulerer til vinnere av DAB-radioer!

To medlemmer har blitt trukket ut og får hver sin DAB-radio som takk for at de deltok i en spørreundersøkelse før sommeren.

Fellesforbundet gjennomførte en medlemsundersøkelse for å kartlegge kompetansebehovet knyttet til ny teknologi, digitalisering og automatisering i industrien.

Av de medlemmer som deltok i undersøkelsen har vi trukket ut to vinnere som får hver sin DAB-radio i posten. Det er Kjell Inge Ersland fra Levanger og Dag Ynge Johnsen fra Stavanger. Vi gratulerer og takker samtidig alle de som tok seg tid til å delta i undersøkelsen. Det er viktig for oss.

Fellesforbundet gjennomførte i samarbeid med NITO og Tankesmien Agenda en analyse av hvordan ny teknologi påvirker norsk industri, og særlig kompetansebehov og kompetansepolitikk.

Dere kan lese mer om resultatet av dette og selve rapporten her