Fellesforbundet inviterer våre unge medlemmer til digitalt møte om stemmeretten!

Hvorfor er det viktig å bruke stemmeretten? AUF-leder Astrid Willa Hoem gir deg innsikt i hva du bør tenke på før valget og hvorfor det er viktig å stemme.

For mange unge kan politikken virke skummel, og vanskelig å forstå seg på. Derfor ønsker ungdomsutvalget i Fellesforbundet å invitere deg til et digitalt møte mandag 4. september klokken 19 til 20.

Mye av vår arbeidshverdag blir påvirket av politiske avgjørelser både lokalt og sentralt. Fellesforbundet Ungdom inviterer AUF-leder Astrid Willa Hoem for å snakke om viktigheten av å bruke stemmeretten!

Samtidig vil vår fagligpolitiske rådgiver Vegard Grøslie Wennesland fortelle om Fellesforbundet sine tanker og prioriteringer inn mot årets viktige valg!

De vil gi deg innsikt om hva du bør tenke på før valget, og hvorfor det er viktig å stemme.

Møtet ledes av ungdomsutvalget sin leder Daniel Brandsrød.

Møtet kan du følge her i kveld fra kl. 19.00.