1. Lønns-og arbeidsvilkårAktuelt

Nye tariffavtaler i november

13.12.2023 — I november fikk hele 19 nye bedrifter tariffavtale med Fellesforbundet. Se oversikten over hvilke bedrifter som har fått tariffavtale her.

2. Internasjonalt

Varsler Tesla-boikott

06.12.2023 — Fellesforbundet støtter Tesla-streiken i Sverige, og har sendt boikottvarsel til bilprodusenten.

3. Lønns-og arbeidsvilkårTariffoppgjørAktuelt

Mobiliserer til kamp for et rettferdig lønnsoppgjør

05.12.2023 — Fellesforbundets tillitsvalgte gjør seg klare til tariffoppgjøret i 2024. Signalet fra tariff- og bransjerådene er entydig – vi skal ha et rettferdig oppgjør for vanlige arbeidsfolk!

4. Politikk

Enighet om statsbudsjettet

03.12.2023 — Industrisatsing, grønn omstilling og CO2-kompensasjon er viktige saker for Fellesforbundet.

5. Lønns-og arbeidsvilkårAktuelt

Nye tariffavtaler i oktober

22.11.2023 — I oktober fikk hele 47 nye bedrifter tariffavtale med Fellesforbundet. Se oversikten over hvilke bedrifter som har fått tariffavtale her.

6. Aktuelt

De ansatte er ikke en del av menyen

22.11.2023 — 1 av 5 opplever seksuell trakassering på jobb. Fellesforbundet oppfordrer til økt bevissthet og nulltoleranse for seksuell trakassering i julebordsesongen, og minner om at de ansatte ikke er en del av menyen.

7. Lønns-og arbeidsvilkårAktuelt

Fellesforbundet lanserer tariffbedrifter.no

21.10.2023 — Skal du ut og spise/drikke, bo på hotell eller kanskje bestille håndverkertjenester? På den nye nettjenesten tariffbedrifter.no kan du se hvilke bedrifter som har tariffavtale med Fellesforbundet.

8. Lønns-og arbeidsvilkårAktuelt

Nye tariffavtaler i september

16.10.2023 — I september fikk hele 38 nye bedrifter tariffavtale med Fellesforbundet. Se oversikten over hvilke bedrifter som har fått tariffavtale her.