Fellesforbundet lanserer tariffbedrifter.no

Skal du ut og spise/drikke, bo på hotell eller kanskje bestille håndverkertjenester? På den nye nettjenesten tariffbedrifter.no kan du se hvilke bedrifter som har tariffavtale med Fellesforbundet.

På tariffbedrifter.no kan du se hvilke bedrifter som har tariffavtale med Fellesforbundet.

Alle tjener på et trygt arbeidsliv med rettferdige lønns- og arbeidsvilkår. Derfor har det mye å si hvilken bedrift du velger.

På Fellesforbundets landsmøte i 2019 ble det besluttet at vi skulle utvikle en offentlig og søkbar løsning for å gjøre alle Fellesforbundets bedrifter med tariffavtale tilgjengelig på nett. Nå er løftet innfridd gjennom den nye og brukervennlige tjenesten tariffbedrifter.no.

Finn tariffbedrifter nær deg

Nettløsningen tariffbedrifter.no markerer en viktig og etterspurt nyskapning for Fellesforbundet, og ikke minst for våre medlemmer, tillitsvalgte og støttespillere.

Tariffavtalene er en av de viktigste bærebjelkene i det norske samfunnet, og grunnleggende for et organisert arbeidsliv. Derfor mener vi det er viktig at forbrukere er motiverte for å velge bedrifter med tariffavtale og ordna forhold for de ansatte.

Med den brukervennlige søkefunksjonen på tariffbedrifter, er det enkelt å finne frem til seriøse aktører og alt du bør vite om tariffavtaler. Slik hjelper vi forbrukere, arbeidstakere og arbeidsgivere til å ta bedre informerte valg og bidra til et rettferdig arbeidsliv.

Velger du bedrifter med tariffavtale, støtter du et seriøst arbeidsliv der de ansatte har ordna forhold på jobben.

Se vår nye nettløsning tariffbedrifter for å finne frem til bedrifter med tariffavtale nær deg!